An Apple a Day…


Jeg har kviet meg for å kikke innom Epla. Ikke fordi det er et dårlig nettsted, men fordi jeg har angst for å gå meg vill i alt det fine som folk lager og svi av time etter time med surfing!
For da får jeg jo ikke laget noe selv!
Jeg leser ikke Epla-bloggen heller, av samme grunn. Facebook er liksom safere…da blir jeg foret med noen få bilder av gangen og kan filtrere vekk en del av den kreative flommen
som truer med å svelge meg! 
Men nå er dessverre den terskelen passert…for i dag oppdaget jeg  

Geriljabevegelsen har fått en ny dimensjon!
2 thoughts on “An Apple a Day…

Legg igjen en kommentar

