Tea in Underland


Sånn kan det gå når man ikke har vasket ørene sine ordentlig…eller har ekstremt store forekomster av ørevoks…da kan man nemlig komme til å høre feil! For Alice var i Underland, ikke i Wonderland, slik som hun trodde i alle årene etter den første gangen hun ramla ned i det berømte hullet i bakken.

En samtale jeg hadde med Wicy, (min bestevenninne som var hjemme på juleferie), resulterte i dette:
Det er neppe noen hemmelighet at jeg digger Tim Burton. Visjonær, kontroversiell, innovativ og ekstremt sterk visuelt klarer han gang etter gang å lage film som får haka mi til å klappe ned på brystet mitt med et solid smell! Alice in Wonderland kan neppe sies å være en fantastisk historie, men for en inpakning!
Spisestua mi ble omskapt til «Underland» for anledningen!
Wicy bakte muffins…
…og jeg bakte småkaker!
«…mustn’t be late!»
2 thoughts on “Tea in Underland

Legg igjen en kommentar

