natt til 3dje feriedag…


…har jeg sovet fortreffelig i min nye Diplomat! 😀
Og hvem bryr seg vel om at det regner med utstyr som dette i hus? ❤
Vi kjørte ut til Bryggejentene for å se hva de gjorde en regnværsdag.
Hageskilt for engelskspråklige hunder.
Kaffebordet!
Men før man benker seg må man se seg rundt. 
Jeg må i dag, med sorg i hjertet, meddele at rompa mi er for stor for en Tolix-stol. 😦 
Men en krakk derimot… 🙂
Veldig fine notisbøker! Er stolt over at jeg ikke kom ut med en av hver!
Brownies og latte…
…og interessant skuffeinnhold!
Jeg tror det er noe i veien med meg :S
Jeg kjøpte en jakke…med rysjer…
…rosa, som denne. Noen burde ringe dyrlegen.
4 thoughts on “natt til 3dje feriedag…

Legg igjen en kommentar

