Americana


Egentlig skulle jeg flytte en seng i dag…
…men nevøen min var komatøs og hadde gjemt telefonen i senga…
…derfor endte vi opp på Amcar-treff isteden!
Som tidligere nevnt er jeg fullstendig (nesten) uinteressert i transportmidler…
…men jeg klarer alikevel ikke å forholde meg likegyldig til biler fra 50-tallet…
…what splendour!
Kent, som er vår autoritet på området, kunne informere om at disse bilene var spesielt designet for å lokke til seg kvinner…
…jeg er ikke sikker på om han mente til bilforhandlerne eller til mennene bak rattet…???
*sukkepå*
Men uansett baktanke må man vel kunne kalle det en suksess, til og med 50 år senere!
Shiny! 🙂
Jeg vil også ha en sånn!
2 thoughts on “Americana

Legg igjen en kommentar

