Redecorating


Man skulle tro at jeg ommøbelerte nok på jobb hæ?
Men neida, innimellom må det til her inne også.
(jeg skal bli en sånn der gammel dame, jeg sverger :D)
One thought on “Redecorating

  1. Hei Liv- Elin, takk for den flotte kommentaren hos meg. Det er sant som du sier, den er landskapet mitt. Og jeg viser det bare frem. De som vil kan gå i terrenget sammen med meg. utrolig bra sagt. Takk.
    Og du-godt nytt år til deg også. Og K1 skulle helt klart hatt et handlevogntre.

Legg igjen en kommentar

