Out in the Jungle


Jeg liker å innbille meg at hagen min ser sånn her ut fordi jeg er litt handicappet for tiden…
…man burde ha både tropehjelm
…og machete…
…for ikke å snakke om kart og kompass for å forsere jungelen som har overtatt den smale stripa med hage som er igjen etter at Aron kom i hus. 
(han lagde nemlig potetland overalt så det var bare å bygge platt)
Men jeg må innrømme at det sånn ut i fjor også.

 Kanskje det jeg egentlig trenger er The Righteous Bison.

Legg igjen en kommentar

