Akopalykse


Hvis jeg konsentrerer meg veldig hardt så klarer jeg å uttale 

A-PO-KA-LYP-SE
Such a mouthfull.
Seriøst…jeg blir direkte dyslektisk når jeg skal si akkurat dette ordet…
og går det galt i den første stavelsen så stokker jeg om på alt.
Men nå har jeg altså sittet i den mønsterstrikkede kevlar-strømpen min hele dagen og natta, bare drukket rosa sukkervann og venta på at noe skulle skje.
Uhm…ikke egentlig
Jeg har derimot overlevd 4 timer på Jekta og det er ikke værst på en sånn dag…sett fra et akopa…apokakly…something something…ståsted.
Forut for årets mørkeste natt hadde vi årets vakreste himmel-lys…
en sånn dag da man vet hvorfor man bor i 9000-byen!

(Foto Jan Holthe)

Good Night Galaxy! 
See ya on the morrow!
Legg igjen en kommentar

