Hødnebø


 For noen uker siden var jeg i Nordbyen i et ærend og hadde veldig god tid før jobb…
 …så da ble det til at jeg dro rundt på industrispionasje i området.
 Hødnebø var den første butikken jeg besøkte, og jeg må si at der var utvalget adskillig bedre enn sist gang jeg var innom. 🙂
 Denne skjenken for eksempel, skikkelig kul med den hvite seksjonen som kan skyves over den i valnøtt!
 Jeg ble helt forheksa av dette sofabordet…
 …det er nok møbelsnekkeren i meg…men det ser jo nesten ut som om treverket er knytt sammen!

Legg igjen en kommentar

