Emeralds


417900_555444211145750_1371774772_n 603700_555444214479083_1454591498_n 936939_555444277812410_851146587_n

Pantone er ikke enige med Fargerike, de mener at Emerald er årets farge. Det er kanskje sånn at de ikke snakker med hverandre, jeg synes nå å huske at fjorårets farge hos Fargerike var Kelly Green, og selv om de ikke er like så er det jo ikke SÅ stor forskjell. Når blir vel jeg aldri helt ferdig med grønt uansett da. Disse bildene fant jeg hos Desire to Inspire og det gjør de definitivt!

pantone-color-year-2013-emerald-sm
Alle avskygninger mellom grønt og turkis tiltaler meg på et eller annet plan. Hav og himmel og skog. Revitaliserende, foryngende,beroligende…alt på samme tid! Verdens mest naturlige farge gir meg energien jeg trenger for å fornye meg selv også. 🙂
I går snakka jeg med fine Sirkit på telefonen leeeenge (iallefall til meg å være, jeg er ikke alltid så happy over å snakke med noen jeg ikke ser ansiktet til) og det var fryktelig koselig og ga meg også masse energi! Livet er så travelt og man har så mange jern i den fordømrade ilden, det var alt for lenge siden sist.

På tide å finne fram de gule oppvaskhanskene med polkadottene på!

Legg igjen en kommentar

