Indiska


DSC_1944
For maaange år siden, den gangen da vi var unge og vakre og spreke (NÅ ER VI BARE VAKRE) og jobba på samme sted, tok Sirikit og jeg noen «pilegrimsvandringer» gjennom skauen…hun i friskt trav og jeg med plantar farcit og angst for å stivne på flatmark. Disse vandringene endte uten unntak i kjøkkenet hennes, med inntak av føde. For mage, hjerne og hjerte.
DSC_1945Sist frihelg møttes vi jo på Jekta, og det ble nesten som en slags pilegrimsvandring igjen, bare at maten ble inntatt først. Og før det igjen var vi innom Karin på Indiska, og lot oss friste av fargeeksplosjonene hennes…en av de fineste butikkene i Tromsø! Jeg handler ofte der, finner veldig ofte et klesplagg som jeg bare ikke kan gå i fra, og fargene er mat sjela mi.

Og sånn er det stort sett alltid med Sirikit og meg også, vi forer hverandre med alskens nødvendige saker…farger og ideer og ville påfunn og alvorlig tankegods og masse ironi og dryppende sarkasme…vi eter det i oss men jo mer vi får jo mer renner det ut.

En hel masse SPONK! ❤

Legg igjen en kommentar

