Britts


DSC_1976
I det øyeblikket jeg er gangfør igjen skal jeg sporenstreks avgårde og skaffe meg sko med pigger! Seriøst, dette er bare for teit; skal jeg sitte her liksom, og kjede meg og nålebinde 117 votter fordi jeg ikke klarer å huske å ta på noe så elementert som brodder?
DSC_1977
Jeg bor i Tromsø, hallo! Egentlig burde jeg vært utstyrt med bevernylondress og refleksvest…jeg surrer jo rundt i mørket hver ettermiddag på vei til eller fra en eller annen bussholdeplass!
DSC_1979
Men neida, refleks og brodder, det er for pingler. Enda godt jeg ikke ble påkjørt der jeg lå som ei sjøstjerne midt i veien.
DSC_1980Må nok en tur til doktormannen i morgen.

Bilder fra Britts Boutique

Legg igjen en kommentar

