Work on Books


1378039_10151726172204503_2141037_nOg her sitter jeg fortsatt…med hode under armen og armen i bind. Ryggen er bedre men hoftene streiker. De har blitt gammelkjærringhofter og skriker høyt ut sin misnøye hvis jeg går lengre enn til postkassa. Postkassa virker åpenbart heller ikke for min eneste mulige trøst hadde vært neste sesong «Dr.Who» som var bestilt for leeeenge siden, men jeg har ikke fått noen hentelapp. Så jeg nøyer meg med «Firefly» og bruker tiden ellers på å pønske ut diverse obskure metoder for å få gjort det mest nødvendige av husarbeide. Hvis jeg setter kleskurven på vaskemaskinen, river alle skittenklærne ned på gulvet  og deretter bukserer meg selv ned i knestående så er det faktisk mulig å få vaska klær. Prosessen rene klær til tørkestativ var værre, men etter litt fundering fant jeg ut at jeg kan sitte på gulvet og lempe vasketøyet opp i den før nevnte kurven, for så å traffikere mellom bad og stue med et par plagg om gangen og henge dem på stativet. Det tar litt tid men det har jeg jo. Hurra for meg.

Ekaterina Panikanova er en annen innovativ dame, men innenfor en helt annen disiplin. Som så ofte før fant jeg kunsten hennes hos RecyclArt. (btw webadressen som oppgis i innlegget der er ødelagt) Fantastisk morsomt og absurd, akkurat sånn som jeg liker det! 😀

Legg igjen en kommentar

