X-mas


Desember er her. Utvendig ser huset ut som et julekort (Anniken leieboer har hengt opp julestjerne) og snøen laver ned. Østeuropeiske vogntog ligger (omtrent som meg) i grøfta annen hver dag. Jeg fikk nesten litt julestemning av denne:

Men jeg har ikke tid til jula enda. Mine akrobatiske øvelser fra forrige uke har satt meg litt tilbake i alvekjoleproduksjonen. Ikke nok til å gjøre meg stressa, premieren er jo enda en drøy uke unna, og jeg har jo ikke akkurat ligget på latsiden før jeg gikk i spagat. Men julepynten må vente; jeg må nok pent parkeres i soffan med håndarbeide. Juleeskene ligger forøvrig i boden og der er det så lavt under taket at å bevege seg dit inn ville være å utfordre skjebnen. Kanskje Kristine vil hente dem for meg, hun lander i ettermiddag. Desember er jo alltid så kos sånn, «gamle» leieboervenninner kommer på besøk! Wictoria kommer om vel en uke, hun har visstnok med seg etpar stykker som vil se nordlys og isbjørner og sånt. Jeg gleeeder meg til alt besøket!

Legg igjen en kommentar

