Juletreet


20131224_111257
Gårsdagen var litt av en marathon med julegavehandling i byen-retur heimen for omlasting-matvarehandling på K1-retur heimen for omlasting-middagslaging-ut igjen og over brua med bussen for å stikke innom lillesøs på et aldri så lite julebesøk…og innimellom klarte jeg sannelig å krype inn i sports(!)boden (kunne trengt hodelykt og spade) og grov der fram julebuska fra i fjor!
20131224_111316
Jeg tror ikke det er noen fare for blomstring i år, for å si det sånn. Og den holder neppe en tredje sesong…men den var gratis og er miljøvennlig nok…og snill og lett å holde rein! Jeg sto faktisk med labbene på noen greiner trollhassel i går, (ta 3 betal for 2), men tok til vettet når jeg tenkte på de 4 posene med matvarer jeg omgående kom til å måtte administrere. Vel hjemme ville nok de greinene ligna aller mest en kvisthaug…så det får vi se på til neste år. Pynten i år ble også mer moderat, og det til tross for at jeg stakk til meg en lenke med ørsmå sølvbjeller på Habitat i går morges. Der fant jeg også noe annet fint, som havna på soverommet mitt…hærregud det soverommet…nå må det vel finne seg selv snart eller???

Legg igjen en kommentar

