Playing around…


DSC_0021
GundaM har en hobby som hun lager masse spennende med…og nå skulle jeg ønske at jeg bodde nærmere henne for hun har begynt å holde kurs i loffersløyd!
DSCN7799_thumb[2]-1
Kunsten å vikle ståltråd til de vakreste ting, både til dekor og praktiske formål, var visstnok et arbeide som omreisende folk utførte og solgte i hine hårde dager. Jeg liker så godt sånne enkle ting, litt skjeve og preget av håndtverkeren.

Hmmmm…tro om man kan lage et helt juletre???

Kan man det Gunda?

Herregud…nå er jeg blitt sånn som farmora mi…som begynte å tenke på neste jul allerede i mellomhelgene.

Jeg får unnskylde meg med at jeg ikke har hatt så mye tid til jul de siste to årene.

Derfor er det nemlig.

Legg igjen en kommentar

