Veni Vidi Velcro


I came, I saw, I stuck around.

Et ikke så velkjent sitat kanskje.

Men det gjorde jeg altså…jeg ble. Lenge.

quetzalcoatlus-1

Mer kjent er det vel at velcro kan løsne fra sin designerte plass. Løs, men ikke drivende, det er jeg, for nå er en æra over og jeg skal ikke lengre være møbelselger! 28 år på samme sted, nærmest for en institusjon å regne, Oraklet i Delphi, en dinosaur. En pterosaur, det er meg…kjempestor, med digert vingespenn og gjennomtrengende røst!

Om et par uker overlater jeg herredømmet av Røbergsalpene til hvem-som-nå-vil-bestige-dem…fullstendig tollfritt…og tar fatt på en ny karriere…i byen! 😀 Kronregaliene beholder jeg…som et minne. Hvem vet når man kan få bruk for dem igjen, ikke sant?

*GLÆDES*

Legg igjen en kommentar

