Fargerike


917_761090133919968_646177975_n
Nå tyter blå-grønne valører fram allestedsifra…og jeg er ikke lei meg! Det kan se ut som om en sterk kombinasjon i vår kommer til å bli duck egg blue og korall…fremdeles endel sikksakk og små geometriske mønster.
46792_761083983920583_695972057_n
Og treverket er hvitpigmentert eik og litt teakfarget noen ganger…
488253_495790523783265_370641206_n
…sammen med malte flater.Heldigvis ikke bare pasteller, men noen skikkelig flotte kulører også…som på disse bildene fra Fargerike! Den eneste maleplanen min er fortsatt soverommet…nå som jeg snart ikke skal jobbe seinvakter mer blir nok det en realitet.

(tror jeg)

Det er fortsatt bikkjekaldt ute, trærne har flere lag hvit pels og ser ut som spøkelser der de strekker seg utover veien når jeg går hjem fra jobb om kvelden. Sannelig bra at jeg ikke er av den lettskremte typen…jeg har tatt et par bilder men de må kanskje prosesseres litt og det må jeg ha tid til.

I morgen kanskje? 🙂

Legg igjen en kommentar

