Habitat


20140208_105809
En tur innom Habitat i helga resulterte i et fantastisk funn 🙂 Jeg har lett etter et stativ/mappe til tableten min siden før jul, men det er lite å finne i butikkene og mest for iPad. Det jeg har sett på nett har vært relativt dyrt og ikke veldig tiltalende, så da jeg fant dette fine stativet sprang jeg til kassa med en gang! Nå er det jo ikke veldig reisevennlig, så jeg må nok ha ei mappe av noe slag i tillegg…men det har jeg en plan for. 🙂

På tur opp trappene ramla jeg over enda et stativ, for garderobe denne gangen…flott, kompakt løsning med muligheter for utvidelse. I øyeblikkets hete tenkte jeg at dette er det jeg trenger….men det er nok dessverre sånn at gangen min krever skap.

Ellers vil det se ut som om noe har eksplodert.

Legg igjen en kommentar

