CPH Square


20140218_135207
Jeg vet at du sikkert har hørt folk hevde dette før, og kanskje blir jeg nå mistenkt for enten å skjemmes over en intens trang til å lese om hva Jostein Bæver har gjort i fylla , eller for å være en magasin-snobb…men jeg leser altså ikke Se&Hør. Ikke engang på venterommet hos legen; det korter ikke ventetida for meg og er faktisk ei sinnsykt kjedelig blekke. Jeg tar heller med meg lesestoff i tilfelle det ikke skulle være noe interessant tilgjengelig. Men denne gangen var jeg heldig; fordi jeg fant et Bonytt jeg ikke hadde lest før, selv om det var gammelt, som inneholdt disse fine bildene av CPH Square’s Pure Color kjøkken, og fordi jeg ikke måtte vente så lenge.
box-color-2007-_2__01
Og se på dette i grønnlakkert stål som jeg fant på leverandørens nettsted!
showroom-18-
I might be domestically impared but I looooove these!
showroom-18-02-_1_

Legg igjen en kommentar

