Føde for øye og mage


20140305_164302
Rimi og Kiil ligger rett ved siden av hverandre, det passer fint synes jeg nå når jeg er blitt så urban. Kanonfint spisebord, jeg klarte ikke helt å bestemme meg for hva slags treslag det var…ser litt frukttre ut… sammen med Brattruds Scandia som jo passer til nesten alt.
20140305_164348Aner ikke hvem som lager puffen…den minner meg om noe…jeg kommer nok på det.

Når jeg har publisert dette og dratt opp på Fløya. Det er nemlig den dagen igjen…kjedeligvaktdagen.

Legg igjen en kommentar

