Vååååren!


Norsk sommer117
Der kom det en anseelig mengde snø igjen, men nå er det for sent! For både småfuglene og jeg synger, vi er i vårmodus og jeg for min del har rista pelsen! Jeg må nok regnes som genetisk defekt, for jeg var IKKE født med ski på beina. Så dere kan bare løpe rundt på plankene deres, jeg holder meg i byen. Hvis dere vil meg noe så kan dere melde meg på Face, nå for tida har jo alle folk nett til og med på hytta.

Helt forkastelig selvsagt.

Norsk sommer148
Nei takke meg til en kjapp bytur, (nå som bussen faktisk går i påska), og en tur på Kaffebønna. (hvis de har åpent)

Hvis ikke så får jeg bare sitte hjemme og spise marsipan.

Men tenk så fint det kunne vært om vi fikk se noen modige sofaer denne våren! Denne var slettes ikke ueffen, mønstret i årets farge! Og se så fin den er mot alle de fargerike tekstilene!
Screenshot 2014-02-18 13.35.14Bilder fra Fargerike.

Legg igjen en kommentar

