Indiska


 

20140524_145529
Jeg er så glad for at Indiska finnes i Tromsø…det et av de stedene der jeg finner klær jeg liker! Farge-eksplosjonene er helt fantastiske og mønstermiksen gjør meg simpelthen lykkelig!
20140524_145542
Sommerfargene i butikkene ellers er litt…blasse på et vis…men Indiska svikter aldri. Der bees det ikke om unnskyldning for at man er til, tekstilene spruter av fargeglede og keramikkavdelingen ser ut som en hage i fullt flor!
20140524_145558
Tror jeg skal se etter det skjerfet neste gang jeg er der i lende 🙂

Legg igjen en kommentar

