Feeding Dragons


20141013_120939Tirsdag var min siste dag på systua…nå er varer og inventar sendt til Ramfjord der produksjonen dels skal foregå og prøverom er installert i etasjen over den gamle butikken i Storgata 28. Vemodig men nødvendig…lokalet er dyrt og for stort og vanskelig å varme opp om vinteren…og syersker vokser ikke på trær.

Selv skal jeg begynne i ny jobb på tirsdag, som interiørkonsulent/selger for Avskjerming, noe jeg gleder meg veldig til! 🙂 Akkurat som med Trine får jeg skikkelig gode vibber fra Vidar &Co, og magefølelsen min har aldri svikta meg før. Jeg sitter her og tenker at sannelig har jeg vært heldig som har fått jobbe sammen med så flotte folk som jentene på systua, inkludert Elsa som egentlig er pensjonist og Line som nylig er blitt mamma.

Bildet tok jeg i nabolaget ved systua, den fine porten er helt ny og da den røde sykkelen dukka opp måtte jeg bare fram med mobilkameraet. Skiltet på den redigerte utgaven er selvfølgelig mitt verk. Tekstures fra Sirius-sdz og Kim Klassen, bokeh og swirl-brush fra Redheadstock.

Legg igjen en kommentar

