Omnomnom!


10408882_10153350778355283_6302771537579822349_nJeg begynner like godt året med litt sukkertøy.

Eller «eyecandy» som det egentlig heter.

Jada jeg vet at man egentlig skal ha forsetter om slankere linjer og å bli en bedre versjon av seg selv.

Men jeg har bare et forsett og det er å fortsette å glede meg over de små tingene! For det er de som gjør livet fantastisk hver dag…de som får meg til å løfte beina, strekke kroppen, riste på pelsen, trekke pusten og smile til livet.

Og i dag gjorde Halvor meg glad…med dette fine interiøret 🙂

Legg igjen en kommentar

