Hildr


20150501_134940Første Mai ble feiret på nyåpnede «Hildr Gastro Bar» i Skippergata, nærmere bestemt i «Tante Ingers Tehus`» gamle lokaler.
20150501_135546«Tante Ingers» var stamstedet vårt og sorgen var stor da hun la ned i fjor sommer.

Så utrolig synd at det ikke er liv laga for et sånt sjarmerende sted.
20150501_134546«Hildr» har på den måten store sko å fylle; men navnet borger jo for kampånd og alt norrønt snakker selvfølgelig til oss fritidsvikinger! Begge stuene på første plan er tatt i bruk, og selv om jeg savner den gule tapeten med fuglene og aller mest Ingers laid-back-stil så er innredningen veldig fin, særlig selve baren og nordstua med det kule veggmaleriet.
20150501_134600Eplekake på planke var helt ålreit safe play fra min side, jeg var ikke så sulten. Smørbrødmenyen var større enn kakebordet så det blir nok valgt noe annet neste gang. 🙂

20150501_135829Hvis jeg sånn umiddelbart skulle ønske meg noe så er det større tekopper!

Legg igjen en kommentar

